کد خبر: ۶۹۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
تعداد بازدید: ۱۶۴
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بحران تروریستی و امنیتی منطقه راه‌حل و درمان کوتاه‌مدت ندارد.
بحران تروریستی منطقه راه‌حل کوتاه مدت نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی لاریجانی که در نشست شورای اداری استان گلستان شرکت کرده بود ضمن تبریک میلاد پیامبر اسلام و میلاد امام جعفر صادق(ع) در پاسخ به انتقاد امام‌جمعه گرگان مبنی بر عملیاتی‌نشدن وعده‌های مسئولان در استان گلستان به مزاح گفت: برای اینکه وعده‌ها و قول‌هایی که بنده می‌دهم عملیاتی شود، هیچ وعده‌ای نمی‌دهم و همان‌طور که شب گذشته گفتم توبه کردم که کلنگ احداث جایی را بزنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط کنونی چند مختصات ویژه دارد، تصریح کرد: یک بعد مسائل منطقه‌ای مهم است و اینکه ما چه ارزیابی از مسائل منطقه‌ای داریم؛ آیا تلقی ما این است که در کوتاه‌مدت مسائل منطقه‌ای سامان می‌یابد یا خیر.

وی ادامه داد: متأسفانه روند بحران در منطقه نشان می‌دهد که بحران تروریستی راه‌حل کوتاه مدت ندارد و اگر حوادث دو دهه گذشته در افغانستان را مطالعه کنیم به نظر می‌رسد جریان به هم‌ریختگی و بحران امنیتی در منطقه در کوتاه‌مدت درمان ندارد.

لاریجانی با بیان اینکه بعد دیگر از مسائل مهم توجه به بنیه دفاعی کشور است، تصریح کرد: در محاسبات باید به بنیه دفاعی کشور توجه جدی شود، با توجه به اینکه ایران سرزمینی امن است عده زیادی به سرمایه‌گذاری در ایران علاقه‌مند هستند و در همین راستا باید به تقویت بنیه دفاعی کشور توجه ویژه‌ای شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: