کد خبر: ۶۹۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
تعداد بازدید: ۴۶۰
کارشناس داوری فوتبال گفت: «اینگونه اشتباهات برای کمک داوران بین المللی که کاندیدای حضور در جام جهانی هستند بسیار خطرناک است.»
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، نوذر رودنیل درباره گل تیم ذوب آهن به پرسپولیس که کمک داور آفساید گرفت اظهار داشت: «گل ذوب آهن کاملا و هزار درصد صحیح بود و هیچ مشکلی نداشت. ابوالفضلی کمک داور اول بازی عجله کرد و به اشتباه آفساید اعلام کرد.»

 

وی افزود: «اینگونه اشتباهات برای کمک داوران بین المللی که کاندیدای حضور در جام جهانی هستند بسیار خطرناک است. گل ذوب آهن سالم بود و در تصاویر تلویزیونی واضح است.»

 

نوید مظفری نیز اظهار داشت: «بزرگترین اتفاق این بازی مردود اعلام شدن گل ذوب آهن در دقیقه 39 بود. در حالی که ابوالفضلی کمک دارو این بازی روی این صحنه اشتباه پرچم زد و گل ذوب آهن به پرسپولیس صحیح بود.»

 

وی افزود: «محسن ترکی در مجموع در نیمه اول قضاوت خوبی داشت و اگر هم در دقیقه 2 به بازیکن پرسپولیس کارت داده حتما نیاز داشته که به بازیکن پرسپولیس اخطار بدهد.»

 

همچنین حسین عسگری ناظر بازی پرسپولیس و ذوب آهن، به خبرنگارانی که از او درباره گل مرتضی تبریزی سوال کردند، سرتکان داد و گفت آفساید نبوده است.

 

در زیر تصویر مورد نظر را مشاهده می کنید که به نظر نمی رسد مهاجم ذوب آهن در موقعیت آفساید باشد.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: