کد خبر: ۶۹۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
تعداد بازدید: ۱۸۱
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: «می دانستیم پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی برنامه دارد.»
گل سالم ما به پرسپولیس می توانست سرنوشت بازی را عوض کندبه گزارش خبرداغ ، سید مجتبی حسینی پس از بازی ذوب آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: «به هر دو تیم تبریک می گویم. ما برای این بازی برنامه داشتیم. می دانستیم پرسپولیس را اول باید کنترل کنیم. می دانستیم پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی برنامه دارد. بچه ها برنامه هایشان را انجام دادند.»

 

وی ادامه داد: «پرسپولیس در موقعیت دفاعی سخت بود که باز شود. ما سعی کردیم در ضد حمله پرسپولیس را اذیت کنیم.»

 

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: «هدف ما این است فوتبال روز را ارائه کنیم. هرگز به دنبال این نبودیم که بخواهیم رکورد بزنیم. این برد را به مجموعه بزرگ ذوب آهن تقدیم می کنیم و البته هوادارانی که در این مدت از ما حمایت کردند.»

 

حسینی درباره اینکه آیا عدالت فوتبال رعایت شد یا نه گفت: «ما در نیمه اول گل سالم زدیم. روی این توپ ها واقعا کار کرده بودیم. بین دو دفاع وسط پرسپولیس را هدف گذاری کرده بودیم. این گل می توانست سرنوشت بازی را عوض کند.»

 

وی درباره اهدافش در ادامه لیگ عنوان کرد: «خوشحالم نتایج جوری رقم خورد که لیگ گرم شد. تیم های اول و دوم امروز باختند و این هیجان خوبی به لیگ داد. سقف آرزوی من این است که از فوتبال لذت ببرم.»

 

حسینی درباره جو ورزشگاه گفت: «جو عالی بود. من از هواداران دو تیم تشکر می کنم. باز هم جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که با قلب شان بازی کردند. پرسپولیس هم یک تیم کامل است که 6 ملی پوش دارد.»

 

وی درباره عملکرد درخشان مهر گفت: «او هم مثل سایر بازیکنان زحمت کشید.»

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: