کد خبر: ۶۹۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۶۲۷
اسامی 9 فیلم به عنوان نامزدهای اولیه بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان هشتاد و نهمین دوره مراسم اسکار اعلام شد.
فهرست اولیه نامزدهای اسکار فیلم خارجی اعلام شد/ «فروشنده» در جمع 9 فیلمبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، فیلم سینمایی «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی در جمع 9 فیلمی که به عنوان نامزدهای اولیه بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان معرفی شده‌اند،‌ جای دارد.

براساس اعلام «ورایتی» دیگر فیلم‌هایی که با اثر فرهادی در بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان اسکار رقابت خواهند کرد، عبارتند از:

«تونی اردمان» به کارگردانی مارن آده از آلمان، «تانا» به کارگردانی بنتلی دین و مارتین باتلر از استرالیا، «این فقط آخر دنیاست»  ساخته خاویر دالان از کانادا، «زیر شن» به کارگردانی مارتین زاندولیت از دانمارک، «انتخاب پادشاه» به کارگردانی اریک پاپ از نروژ، «بهشت» ساخته آندی کانچالوسکی از روسیه، «مردی به نام اوو» ساخته هنس هالم از سوئد و «زندگی من به عنوان یک کدو» ساخته کالود باراس از سوئیس.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: