کد خبر: ۶۹۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
تعداد بازدید: ۲۴۷
مدیر راهداری استان البرز اعلام کرد که محور کرج - چالوس که عصر امروزپنجشنبه براثر بارش برف سنگین مسدود شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد.
محور کرج - چالوس بازگشایی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا: مدیر راهداری استان البرز اعلام کرد که محور کرج - چالوس که عصر امروزپنجشنبه براثر بارش برف سنگین مسدود شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد.

عباس صفری غروب پنجشنبه درگفت وگویی افزود: این جاده براثر بارش برف سنگین و عدم رعایت برخی رانندگان در حوزه استحفاظی استان مازندران بسته شده بود که با تلاش راهداران دو استان البرز و مازندران این مسیر بازگشایی شد.

وی اظهارکرد: برخی رانندگان به علت نبستن زنجیر چرخ خودروهای خود سبب ترافیک و مشکلات تردد در این مسیر می شوند که به آنها توصیه می شود قبل از ورود به محدوده برفگیر جاده کرج- چالوس خودرو های خود را مجهز به زنجیر چرخ کنند.

وی گفت: اکنون تردد در محور کرج- چالوس به حالت عادی بازگشته است و خودرو ها در این مسیر تردد می کنند.

صفری افزود: تیم های راهداری استان البرز در این محور مستقر بوده و هر گونه اختلال در رفت و آمد خودرو ها را کنترل می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: