کد خبر: ۶۹۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
تعداد بازدید: ۱۳۹
امین حاج محمدی؛ 14 هفته بدون حتی 30 ثانیه بازی!
مدافع گران قیمت و یک میلیارد و 100 میلیون تومانی رکورد جالبی هم از خود به جای گذاشته و در طول 14 هفته حتی 30 ثانیه هم نتوانسته برای استقلال بازی کند.
رکورد جالب مدافع یک میلیارد و 100 میلیون تومانی آبی پوشانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیو،محمدامین حاج محمدی این بار در حالی از لیست 18 نفره استقلال در آستانه بازی با پدیده مشهد خط خورد که نصرالله عبداللهی در مالزی به سر می برد و نمی توان این اتفاق را گردن او انداخت!

 

از شوخی گذشته این مدافع گران قیمت و یک میلیارد و 100 میلیون تومانی رکورد جالبی هم از خود به جای گذاشته و در طول 13 هفته گذشته و البته این هفته (بازی مقابل پدیده مشهد) حتی 30 ثانیه هم نتوانسته برای استقلال بازی کند.

 

حاج محمدی بارها از لیست 18 نفره خط خورده حتی از روی نیمکت آبی ها به اجبار بلند شده و به رختکن هدایت شده (!) تا خسته شود و از استقلال برود اما همه این اتفاقات بی فایده بوده است.

 

همان طور که پیش تر گفتیم حاج محمدی به این سادگی ها از استقلال جدا نمی شود و آبی ها باید مطالبات او را پرداخت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: