کد خبر: ۶۹۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۱۶۱
تصمیم باشگاه ماشین سازی چه خواهد بود؟
مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی درصدد جدایی از این تیم است.
پیام صادقیان به دنبال جدایی در نیم فصلبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پیام صادقیان روزهای پرفرازونشیبی را در فصل جاری سپری کرده است. او در ابتدای فصل عملکرد تأثیرگذاری در تیمش داشت، اما مصدومیت دست صادقیان به‌یکباره شرایط او را تغییر داد و او در ادامه با آسیب‌دیدگی‌های دیگری نیز مواجه شد.

 

هر چند صادقیان در این مدت ترجیح داده سکوت کند، ولی او به‌صورت چراغ خاموش قصد جدایی از ماشین‌سازی را دارد. ظاهرا پیشنهادهایی به صادقیان رسیده و از طرفی وضعیت نامناسب ماشین‌سازی تمایل او را برای جدایی از این تیم بیشتر کرده است.

 

صادقیان در حالی قصد جدایی دارد که فرهاد کاظمی به‌تازگی هدایت ماشین‌سازی را برعهده گرفته است. باید دید با پایان نیم فصل اول و درخواست صادقیان برای جدایی از ماشین‌سازی، در نهایت مسئولان این باشگاه و کاظمی چه تصمیمی برای او خواهند گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: