کد خبر: ۶۹۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
تعداد بازدید: ۱۵۰
دبیر شورای نگهبان گفت: با درایت حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و با هوشمندی علمای اسلام، شیعه و سنی در ایران وحدت کلمه دارند.
شیعه و سنی در ایران وحدت کلمه دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، آیت الله احمد جنتی امروز در آغاز جلسه هفتگی اعضای شورای نگهبان ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر بزرگ اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع) اظهارداشت: «هفته وحدت» سنت بسیار مبارکی است در نظام اسلامی بنا شد و فرصتی فراهم کرد تا وحدت شیعه و سنی مورد تاکید بیشتر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: البته به لطف خداوند و درایت حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و با هوشمندی علمای بزرگوار، وحدت شیعه و سنی در این کشور، مشکلی ندارد و نظام اسلامی با تفرقه افکنان برخورد می‌کند.

رییس مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد در دیگر کشور‌ها و بلاد اسلامی نیز شاهد وحدت امت اسلامی باشیم و جریان‌های تفرقه افکن وابسته به دشمنان اسلام با تدابیر علما و اندیشمندان مهار شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: