کد خبر: ۶۹۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
تعداد بازدید: ۲۱۸
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اندونزی در حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی و جوکو ویدودو روسای جمهوری دو کشور، ۴ یادداشت تفاهم و موافقتنامه همکاری امضاء کردند. همزمان ۸ سند همکاری نیز بین بخش‌های خصوصی ایران و اندونزی امضا شد.
امضای چهار سند همکاری بین ایران و اندونزیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، موافقتنامه معاضدت حقوقی متقابل در امور کیفری، موافقتنامه استرداد مجرمین بین دو کشور، یادداشت تفاهم همکاری در زمینه برق و انرژی‌های تجدیدپذیر و نیز یادداشت تفاهم همکاری برای تشویق سرمایه‌گذاری، چهار سند همکاری بود که در حضور روسای جمهور دو کشور و در راستای تحکیم همکاری‌های دوجانبه به امضاء‌رسید.

همزمان با این مراسم که روز چهارشنبه برگزار شد، بخش خصوصی ایران و اندونزی نیز برای تعمیق مناسبات خود ۸ سند همکاری امضاء کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: