کد خبر: ۶۹۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۱۲۴
عباسی در تذکر آیین‌نامه‌ای:
نماینده رودسر در مجلس شورای اسلامی در تذکری خواستار حفظ شان نمایندگان در جریان قرائت نام غایبان و تاخیرکنندگان جلسات علنی مجلس شد.
در قرائت نام غایبان جلسات علنی، شان نمایندگان حفظ شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اسدالله عباسی در جریان نشست علنی امروز مجلس در تذکری با استناد به ماده ۹۳ درباره حفظ شان و منزلت نمایندگان اعلام کرد: پیش از این نیز در رابطه با این مسئله تذکر داده بودم.

او گفت: غیبت و تاخیر غیرموجه باید پیش از پایان جلسه اعلام شود. ممکن است همکاری یک دقیقه تاخیر داشته باشد. باید اجازه دهید نمایندگان توضیحات خود را مطرح کنند و در نهایت این اسامی قرائت شود تا شان نمایندگان حفظ شود.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر اعلام کرد: جلسات مجلس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود. بنابراین قرار شد به نمایندگان ۱۵دقیقه فرصت بدهیم و بعد از آن، همکاران در هیات رییسه اسامی تاخیرکننده را می‌خوانند و در پایان جلسه نیز اسامی غیبت‌کنندگان قرائت خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: