کد خبر: ۶۹۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
تعداد بازدید: ۲۰۲
مذاکره سپاهانی ها با رفیعی در تبریز؛
سرمربی سپاهان با گرفتن نظر موافق مسئولان باشگاه برای جذب ستاره تراکتورسازی در تبریز با او مذاکره می کند.
تلاش ویسی برای جذب بمب مدنظر پرسپولیس و استقلالبه گزارش خبرداغ،عبدالله ویسی خواهان جذب سروش رفیعی شد. البته این باشگاه پیش از این هم مدعی جذب این بازیکن بود ولی این بار ویسی از رفاقتش با سروش استفاده می کند تا او را برای پیوستن به سپاهان راضی کند.

 

این در حالی است که این بازیکن مدعی است قصد لژیونر شدن داشته و تصمیم اولش ادامه فوتبال در خارج از ایران است. آن هم در حالی که برخی منابع غیر رسمی مدعی شدند او اصلا پیشنهادی ندارد و یا حداقل پیشنهاد قابل توجهی برای بازی در خارج از کشور ندارد.

 

این هافبک طراح که حالا از تیم های مطرح لیگ دعوت به همکاری شده با این ادعا می تواند بازار خوبی برای خود درست کند و برای عقد قرارداد با هر یک از تیم های خواهانش پیشنهادات نجومی دهد. پیشنهادات وسوسه کننده سرخابی های تهرانی به این بازیکن، او را شدیدا به فکر فرو برده است تا بهترین پیشنهاد را انتخاب کند.

 

با این حال ویسی نیز دست به کار شده و در شرایطی که مسئولان سپاهان را برای جذب رفیعی مجاب کرده می خواهد از رفاقت دیرینه ای هم که با این بازیکن دارد استفاده کند و او را به اصفهان بکشاند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: