کد خبر: ۶۹۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۱۷۵
حواشی جلسه روز گذشته هیات مدیره؛
نشست هیات مدیره باشگاه استقلال عصر روز گذشته برگزار شد و یکی از اصلی ترین مباحث مطرح در آن، ادامه همکاری با سرمربی و نحوه این همکاری بود.
تغییرات کلان در باشگاه استقلال؛ چه کسانی مخالف منصوریان بودندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،منابع موثق و نزدیک به باشگاه استقلال بر این باورند که نشست روز گذشته هیات مدیره استقلال را می توان یکی از آخرین نشست های هیات مدیره با این ترکیب از اعضا دانست.

 

گزارشات واصله از استقلال حکایت از آن دارد، به جز سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال، سایر اعضای هیات مدیره این باشگاه در معرض تغییر قرار دارند و احتمال این که باشگاه استقلال در نیم فصل دوم با همین ترکیب هیات مدیره کارش را دنبال کند بسیار کم است.

 

یکی از خروجی های مهم نشست عصر روز گذشته هیات مدیره استقلال، نحوه ادامه همکاری این باشگاه با سرمربی تیم، علیرضا منصوریان بود. با  اعلام شهاب جهانیان رئیس هیات مدیره، تصمیم نهایی و قطعی باشگاه این بود که هیات مدیره با قدرت پشت سرمربی این تیم بایستد و حتی به تصمیم وی مبنی بر اضافه نشدن هیچ مربی دیگری به کادر فنی هم احترام بگذارد.

 

اما بد نیست بدانید که این تصمیم بعد از بحث های فراوان اتخاذ گردید. چرا که در نشست عصر روز گذشته هیات مدیره استقلال همه اعضا موافق ادامه این روند نبودند.

 

گویا مسعود معینی و حسن زمانی دو تن از اعضای هیات مدیره استقلال مخالف تمکین از خواسته های منصوریان بودند. اما در سوی دیگر جهانیان و افتخاری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه با قدرت پشت منصوریان و خواسته های او ایستاده بودند تا در نهایت خروجی این جلسه به نفع منصوریان باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: