کد خبر: ۶۹۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۶۶
سعداوی؛
سرمربی فولاد گفت: «از آنجا که به توانایی انصاری اعتقاد کامل داشتم، او را بعد از اینکه خودش خواست از پرسپولیس جدا شود، برگرداندیم.»
فقط یک جای خالی در لیست داریم آن هم برای سروش رفیعی!به گزارش خبرداغ،نعیم سعداوی که در این فصل نتایج خوبی با تیم فولاد خوزستان کسب کرده، پاسخگوی سوالات بود که در ادامه می خوانید:

 

* دربی خوزستان چطور بود؟

- بازی خوب و جانداری را از جانب دو تیم شاهد بودیم. تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان یک فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش گذاشتند و سهم فولاد به خاطر پیروزی بیشتر بود.

 

* با آن شروع ضعیف اول فصل، این نتایج حتماً برای‌تان خیلی خوشحال کننده است؟

- ما تمام تلاش‌مان را انجام دادیم و لطف خدا هم شامل حال ما شد. باید از تلاش و حمایت تمام مجموعه فولاد هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم. البته هنوز اتفاق خاصی نیفتاده چون فاصله تیم‌های بالای جدولی با تیم‌های پایین جدولی زیاد نیست.

 

* این روزها ساسان انصاری سوژه روز فوتبال ماست!

- هیچ فردی نمی‌تواند نقش مؤثر ساسان انصاری را در پیروزی‌های فولاد کتمان کند. ساسان 7 سال در رده‌های مختلف فولاد حضور داشت و ما از او شناخت کاملی داشتیم. اگر من زودتر به فولاد می‌آمدم، اصلاً اجازه جدایی به ساسان نمی‌دادم. به هر حال گذشت و از آنجا که به توانایی انصاری اعتقاد کامل داشتم، او را بعد از اینکه خودش خواست از پرسپولیس جدا شود، برگرداندیم.

 

* شما اگر جای برانکو بودید، به راحتی بازیکن خوبی مانند ساسان انصاری را از دست می‌دادید؟

- من اهل حاشیه نیستم. هر مربی هم سلیقه و نظر خاص خودش را دارد. من برای برانکو احترام خاصی قائل هستم و در مورد او نظر نمی‌دهم.

 

* چطور ساسان را احیا کردید؟

- تیم‌ها فاصله فنی آنچنانی با یکدیگر ندارند و به قول ساسان، کل تیم‌ خوب کار می کند و تنها ضربه آخر توسط این بازیکن تبدیل به گل می‌شود!

 

* در نیم فصل چه بازیکنانی را به تیم‌تان اضافه می کنید؟

- تغییر و تحولات زیادی نداریم. ما فقط یک جای خالی در لیست خود داریم و اولویت اصلی ما برگرداندن سروش رفیعی است.

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: