کد خبر: ۶۹۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۴۳۷
همان گونه که می‌دانید غذا از لحظه ای که وارد دهان می‌شود تا زمانی که بتواند بخشی از اعضای بدن شود و جایگزین مواد و انرژی از دست رفته بدن شود، چهار هضم را می‌گذراند که عبارتند از هضم معدی، هضم کبدی، هضم عروقی و هضم عضوی.
ویژگی‌های چهار هضم از دیدگاه طب سنتیمدیر آموزش انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: آگاهی بیمار از چگونگی این هضم‌ها و ارائه شرح حال مناسب از مواد زائد و دفعی هر هضم، می‌تواند یاری گر پزشک در تشخیص درست بیماری‌ها و درمان آنها باشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از شفا آنلاین، مریم ایران زاد اصل اظهار داشت: همان گونه که می‌دانید غذا از لحظه ای که وارد دهان می‌شود تا زمانی که بتواند بخشی از اعضای بدن شود و جایگزین مواد و انرژی از دست رفته بدن شود، چهار هضم را می‌گذراند که عبارتند از  هضم معدی، هضم کبدی، هضم عروقی و هضم عضوی.

به گفته وی اگر پزشک در شرح حال و معاینه، به این تشخیص برسد که در این مراحل اختلال وجود دارد، باید پیش و در حین درمان چاقی، به رفع آنها بپردازد.

مدیر آموزش انجمن علمی طب سنتی ایران بیان داشت: آگاهی بیمار از چگونگی این هضم‌ها و ارائه شرح حال مناسب از مواد زائد و دفعی هر هضم، می‌تواند یاری گر پزشک در تشخیص درست بیماری‌ها و درمان آنها باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: