کد خبر: ۶۹۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
تعداد بازدید: ۴۵۱
نیکبخت؛
علیرضا واحدی نیکبخت گفت: مسئول کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به من گفت از تو خوشم نمی‌آید و به همین خاطر محرومت می‌کنم.
خودم را استقلالی می‌دانم و از رفتنم به پرسپولیس پشیمانمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،علیرضا نیکبخت یکی از معدود بازیکنانی است که در هر دو تیم پرسپولیس و استقلال محبوب بود. او سال 85 پس از شش سال حضور در استقلال به پرسپولیس رفت و توانست در این تیم بدرخشد. او در مصاحبه ای با خبرورشی گفت: « من فوتبالم را مدیون استقلال هستم و این تیم مرا نیکبخت کرد. رفتنم به پرسپولیس اشتباه بود اما چاره ای نداشتم. آن زمان فوتبال ما دو قطبی بود و من نمی خواستم از ذهن مردم پاک شوم. در پرسپولیس خاطرات خوبی دارم و با این تیم افتخارات مهمی کسب کردم.»

 

او همچنین در بخشی از مصاحبه اش می گوید:« مسئول کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به من گفت از تو خوشم نمی‌آید و به همین خاطر تو را محروم می کنم. وقتی به خیابان می روی 40 تا دختر با تو عکس می گیرند و به همین خاطر محرومت می کنم.»

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: