کد خبر: ۶۹۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۱۵۸
در پی برخی اظهارات مبنی بر کاندیداتوری محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام اطلاعیه‌ای صادر کرد.
محسن رضایی تصمیمی جهت کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

ضمن تکذیب برخی از اظهارنظر‌ها درباره کاندیداتوری دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتخابات آتی ریاست جمهوری، به اطلاع می‌رساند که ایشان تاکنون هیچ‌گونه تصمیمی جهت کاندیداتوری در انتخابات پیش رو ریاست جمهوری نداشته و از نیروهای انقلاب دعوت می‌نماید تا ضمن پرهیز از هرگونه اختلاف، با وحدت حول محور ولایت و روحانیت و در مسیر امام و رهبری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرکت کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: رضایی معتقد است که تفرقه در شرایط کنونی کشور خیانت به آرمان شهدا و مدافعان ایران اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: