کد خبر: ۶۹۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۲۸۲
نوری؛
هافبک تراکتورسازی گفت: «با توجه به شناختی که از ایرانپوریان دارم امکان ندارد به کسی مشت بزند. من هم صحنه مذکور را ندیدم و حواسم نبود.»
تیم قوی مثل تراکتور بازیکنان خوب مثل نوراللهی و عالیشاه می خواهد / رحمتی گفت از قصد مرا زدیبه گزارش خبرداغ،محمد نوری درباره دیدار با استقلال و بردی که تراکتور به دست آورد اظهار داشت: «دو سه روز از بازی با استقلال گذشته و تمرکزمان روی بازی بعدی است. هم استقلال را از صف مدعیان دور کردیم و هم خودمان بالا کشیدیم. حالا هم تنها به بازی با سپاهان فکر می کنیم.»

 

وی در خصوص اظهارات منصوریان که  اعتقاد داشت تراکتورسازی فقط تاکتیک اوت دستی داشته، گفت: «او نظر خودش را بیان کرده، ما در جریان بازی 5-4 اوت دستی انداختیم، اما همان‌طور که همه می‌دانند فوتبال تراکتورسازی روی زمین دنبال می‌شود و این مسئله را طی 13 هفته گذشته به‌خوبی نشان دادیم.»

 

نوری درباره قهرمانی نیم فصل و اینکه تراکتور و پرسپولیس تنها مدعیان قهرمانی هستند خاطرنشان کرد: «اصلا اینطور فکر نمی کنم. قهرمانی نیم فصل مهم نیست. آخر فصل جام می دهند. بیست قهرمانی نیم فصل هم بیاورید باز هم اهمیتی ندارد اگر نتوانید آخر فصل جام بگیرید. ما تا آخرین روز تلاش می کنیم و امیدوارم هر تیمی شایسته تر باشد بتواند قهرمان لیگ شود. پرسپولیس هم تیم خوب و یکدستی دارد. هم خوب بازی می کنند و هم خوب نتیجه می گیرند.»

 

هافبک تراکتور درباره اشتباه عجیب محمدرضا اخباری که منجر به گل زودهنگام استقلال شد نیز تصریح کرد: «اخباری یکی از گلرهای خوب و باشخصیت فوتبال ایران است، او بسیار جوان و آینده‌دار است و می‌تواند دروازه تیم ملی ایران را بیمه کند. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بعد از گلی که خوردیم 2 گل به ثمر برسانیم و برنده بازی شویم و خوشبختانه آن اشتباه به چشم نیامد. به‌هرحال این اتفاقی است که ممکن است در هر بازی و برای هر کسی رخ دهد. بعد از این گل سعی کردیم به اخباری روحیه بدهیم و یکی از وظایف بازیکنان باتجربه همین است. اخباری در خیلی از اوقات ناجی تراکتورسازی بوده و اگر گلی هم می‌خوریم همه مقصر هستند. نباید هیچ‌وقت دنبال تخریب یک نفر باشیم و شکست را گردن بازیکنی بیاندازیم.»

 

درباره عملکرد خوب با تجربه های تراکتور و اینکه خیلی خوب توانستند جواب منتقدینی که می گفتند تراکتور پیر است را بدهند؛ بیان داشت: «سن که فوتبال را بازی نمی کند. بازیکن با شرایط بدنی که برای خودش محیا می کند بازی می کند. بازیکن 40 ساله داریم که خوب بازی می کند و بازیکن بیست ساله هم داریم که نمی تواند تکان بخورد. آمادگی بدنی حرف اول را می زند. خدا را شکر تیم ما تلفیقی از جوان ها و با تجربه هاست. خدا را شکر هفته به هفته بهتر می شویم. انتقاد می کردند که سن تیم ما بالاست اما نود دقیقه و بعضا 120 دقیقه بدون مشکل کار می کنیم. همه چیز به زندگی حرفه ای بازیکن بستگی دارد. طرز زندگی حرفه ای و تغذیه باعث می شود که یک بازیکن تا 42 سالگی بازی می کند و یک بازیکن دیگر در 28 سالگی فوتبالش تمام شود. الحمدلله تیم ما از این نظر بازیکنان باتجربه خوبی دارد.»

 

وی درباره دو دیدار سخت برابر سپاهان و نفت گفت: «دو بازی سخت داریم و باید شش امتیاز را بگیریم چون مساوی به درد ما نمی خورد.»

 

بازیکن اسبق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس درباره ارزیابی اش از نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: «لیگ خیلی سخت و سنگینی است. هیچ بازی را نمی توان پیش بینی کرد. هیچ تیمی از پیش بازنده نیست. اختلاف تیم ها واقعا کم است. مهره های تعیین کننده تفاوت ها را رقم می زنند و تا روز آخر مشخص نمی شود چه تیمی قهرمان می شود؟»

 

نوری در خصوص اینکه گفته می شود قهرمان یکی از دو تیم پرسپولیس و تراکتور است نیز گفت: «این مسئله درست نیست و نباید چنین تفکری داشته باشیم. مطمئن باشید جدول لیگ دستخوش تغییر می‌شود، ذوب‌آهن کم‌کم در حال بالا آمدن است و خودش را به تیم‌های بالادستی نزدیک می‌کند. فولاد هم در حال حرکت به سمت بالای جدول است و نفت در لیگ امسال شرایط بسیار خوبی داشته است. مطمئن باشید رقابت قهرمانی بین دو تیم نخواهد بود و تیم‌های دیگر هم خودشان را بالا می‌کشند.»

 

وی درباره درگیری ایرانپوریان و رضایی و اینکه گفته می شود ایرانپوریان به صورت رضایی مشت زده است؛ اذعان داشت: «با توجه به شناختی که از ایرانپوریان دارم امکان ندارد به کسی مشت بزند. من هم صحنه مذکور را ندیدم و حواسم نبود. از روی عکس نمی توان تصمیم گیری کرد. چند داور در بیرون و داخل بازی را دیدند و چیزی هم از دوربین های تلویزیونی دور نمی ماند.»

 

هافبک تراکتور درباره جر و بحث با رحمتی عنوان کرد: «جر و بحث نبود. مهدی گفت از قصد زدی و من هم گفتم نه. هیچ مشکل خاصی نبود. درگیری در فوتبال به وجود می آید. یک هفته تمام مطبوعات به این مسابقه پرداختند. بازی مشکل زیادی نداشت.»

 

وی درباره شعارهای سیاسی بعضی از هواداران تراکتور بیان داشت: «اصلا هیچ صدایی نشنیدم چون در جو بازی نبودم. من هیچ چیزی نشنیدم و ندیدم پس اظهار نظر نمی کنم. چون شش دانگ نظرم به بازی بود.»

 

هافبک تراکتور درباره اضافه شدن احمد نوراللهی و امید عالیشاه در نقل و انتقالات نیم فصل به این تیم گفت: «تیم قوی مثل تراکتور نیاز به بازیکنان قوی دارد. من با احمد و امید در پرسپولیس بودم. خوشحال می شوم بتوانم به آن ها کمک کنم. تیمی که باید برای دو جام بجنگد نیاز به بازیکنان قوی دارد. مطمئنم آنها می توانند به ما کمک کنند.»

 

نوری در پایان درباره اینکه پس از بازی گفته بود شش گل به استقلال باید می زدیم؛ عنوان کرد: «روی حساب مساله خاصی نگفتم 6-2 می بریم. اصلا به 6 معروف هیچ ربطی ندارد. چند سال است که در فوتبال هستم. هیچ وقت با منظور خاصی حرف نمی زنم. استقلال هم خوب بازی کرد و از دیدار قبلی بهتر بودند. مطمئنا آنها دوباره به جمع مدعیان برمی گردند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: