کد خبر: ۶۹۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
تعداد بازدید: ۲۴۳
بازیکن سابق استقلال گفت: «شاید بازیکنی ضعیف باشد اما کم کار نیست و مطرح کردن این حرف ها فقط استقلال را به حاشیه می برد.»
قول می دهم در استقلال کسی کم کاری نمی کند / منتقدان با واسطه به فوتبال راه پیدا کرده اندبه گزارش خبرداغ ، پیروز قربانی در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: «استقلال الان شرایط خوبی ندارد اما همه ما به عنوان یک استقلالی از این تیم حمایت می کنیم. الان فقط منصوریان است که باید ضعف های تیمش را بشناسد و برای رفع آن تلاش کند و ما هم به عنوان یک استقلالی از او حمایت می کنیم.»

 

قربانی در ارتباط با این که برخی از پیشکسوتان استقلال گفته اند در این تیم چند بازیکن کم کاری می کنند گفت: «این حرف ها یعنی چه؟! من مطمئنم و قول می دهم در استقلال کسی کم کاری نمی کند. هیچ کسی نمی آید با آبروی خودش بازی کند. شاید بازیکنی ضعیف باشد اما کم کار نیست و مطرح کردن این حرف ها فقط استقلال را به حاشیه می برد.»

 

پیشکسوت استقلال در ارتباط با انتقادات برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال به مسائل فنی این تیم گفت: «کلا ورود این افراد به فوتبال اشتباه است. این افراد با واسطه به فوتبال راه پیدا کرده اند و ما فوتبالی ها هستیم که نباید بگذاریم این آدم ها به فوتبال بیایند.»

 

قربانی در ادامه افزود: «این آقایان هر روز دارند مصاحبه می کنند. خودشان آرزویشان بود یک روز کنار علیرضا منصوریان یا نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا بایستند و عکس یادگاری بگیرند، حالا منتقد او شده اند. باور کنید این ها بیشتر از دستیاران منصوریان هر روز دارند مصاحبه می کنند و با این کارهای خود فقط به استقلال ضربه می زنند. آن ها به جای این که به استقلال کمک کنند، آرامش را از این تیم گرفته اند.»

هوادار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: