کد خبر: ۶۹۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
تعداد بازدید: ۳۰۶
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مشخص شدن اعضای هیات رییسه کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه این کمیسیون خبر داد.
به گزارش خبرداغ ، انتخاب هیات رییسه کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان / حضور وزیر علوم و رییس دانشگاه آزاد در نشست کمیسیون آموزشسیدحمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست بعدازظهر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، از انتخاب اعضای هیات رییسه کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و گفت: بر این اساس جبار کوچکی‌نژاد رییس، اسدالله عباسی و  علی ادیانی نواب رییس و محمدحسن‌نژاد نیز به‌عنوان دبیر هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان انتخاب شدند.

او همچنین با اشاره به حضور وزیر علوم و معاونان وزیر برای بررسی موضوع آزمون تحصیلات تکمیلی در جلسه امروز کمیسیون خاطرنشان کرد: این موضوع مربوط به سازمان سنجش و دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجو است که اخیراً درباره آن اطلاعیه‌ای صادر شده و مقرر شد آیین‌نامه اجرایی از هیات دولت گرفته و سریع ابلاغ شود و کمیسیون نیز برای رفع ابهام استفساریه‌ای به امضای اعضای کمیسیون به صحن ارائه می‌دهند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ادامه داد: بر این اساس مقرر شد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصویب سریع‌تر آیین نامه اجرایی توسط دولت را دنبال کند و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز استسفاریه‎ای را تهیه کردند که با درخواست قید دو فوریت به صحن علنی ارائه کنند تا با صراحت و شفافیت بیشتری از دانشگاه آزاد برای اجرای این قانون نام برده شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین به بررسی طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رییس این دانشگاه در نشست امروز اشاره کرد و گفت: نمایندگان نکات مدنظر و سوالات خود را مطرح کردند و در این میان رییس دانشگاه آزاد نیز پاسخ لازم را ارائه کرد.

میرزاده همچنین بر تاکید رییس دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر رعایت اشاره کرد و گفت: مقرر شد دو نماینده خواهان تحقیق و تفحص نسبت به بررسی نتیجه جلسه امروز، نظرشان را طی دو روز آینده نسبت به قانع شدن یا نشدن از تحقیق و تفحص عنوان کنند که مشخص شود آیا نیاز به ارائه گزارش در این خصوص وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: