کد خبر: ۶۹۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
تعداد بازدید: ۳۸۷
قتل مرموز جوان ایرانی به دست 9 هموطن در ژاپنبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،  اعضای باند تبهکاران موسوم به «یاکوزا» که در جنایتی خیابانی پسر جوان ایرانی را به خاطر سیمکارت چهار میلیارد تومانی به قتل رسانده بودند در دادگاه ژاپن پای میز محاکمه می‌روند.

 

 ٧ متهم جدال مرگبار، در ژاپن دستگیر شده‌اند. یکی از متهمان- رسول- نیز پس از سفر مخفیانه به ایران بازداشت شد. اما نهمین متهم پرونده همچنان متواری است.

 

رسول پس از دستگیری و انتقال به شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران گفت: تمام ماجرا پس از خرید سیمکارت چهار میلیارد تومانی اتفاق افتاد، چرا که ما در کار قاچاق مواد بودیم و از میلاد سیمکارتی خریده بودیم که مشتری‌های زیادی برای خرید مواد مخدر داشت. اما بعد از مدتی مشتری‌های ما کم شد که متوجه شدیم میلاد با آنها تماس گرفته و شماره دیگری داده است

 

 مادر مقتول گفت؛ حدود دو ماه بعد محاکمه هفت متهم دیگر پرونده در ژاپن برگزار خواهد شد،ضمن اینکه انگیزه قتل پسرم هم سیمکارت نبوده است. هر چه باشد مربوط به همسر میلاد است زیرا از زمانی که آنها ازدواج کردند مزاحمت‌ها هم شروع شد که تمام این مسائل بزودی روشن خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: