کد خبر: ۶۹۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۲۸۲
رییس‌جمهور در دیدار جمعی از علما:
رییس جمهور در دیدار جمعی از علما و نمایندگان اهل سنت سراسر کشور، سیره پیامبر اسلام (ص) را الگوی واحد مسلمانان دانست و با تاکید براینکه تنوع اقوام و مذاهب نه تهدید امنیت؛ بلکه فرصتی بزرگ برای وحدت و توسعه ملی است، اظهارداشت: مبنای جمهوری اسلامی از ابتدا، پذیرش تنوع مذهبی، قومی و فرهنگی بوده است.
به وزرا تاکید کرده‌ام که معیار انتصاب‌ها شایسته‌گزینی از همه اقوام و مذاهب باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، رییس‌جمهور در دیدار جمعی از علما و نمایندگان اهل سنت سراسر کشور، سیره پیامبر اسلام (ص) را الگوی واحد مسلمانان دانست و با تاکید بر اینکه تنوع اقوام و مذاهب نه تهدید امنیت؛ بلکه فرصتی بزرگ برای وحدت و توسعه ملی است، اظهارداشت: مبنای جمهوری اسلامی از ابتدا، پذیرش تنوع مذهبی، قومی و فرهنگی بوده است.

روحانی تاکید کرد: سیره پیامبر اسلام (ص) الگوی واحد مسلمانان است. مبنای جمهوری اسلامی از ابتدا، پذیرش تنوع مذهبی، قومی و فرهنگی بوده است. به وزرا تاکید کرده‌ام که معیار انتصاب‌ها شایسته‌گزینی از همه اقوام و مذاهب باشد

او با بیان اینکه توسعه مراکز صنعتی بزرگ در مناطق مرزی، مزیت ملی دارد، گفت:توسعه بندر چابهار یک فرصت ملی و قاره ای برای سرمایه گذاری و همکاری اقتصادی است.توسعه ریلی و تکمیل گاز رسانی استان سیستان و بلوچستان و سایر استانها برنامه محوری دولت است.

رییس‌جمهور یادآور شد: یکی از طرح‌های بسیار بزرگ این دولت تحول بندر چابهار و تبدیل آن به یک بندر بین قاره‌ای بوده است.

روحانی خاطرنشان کرد: پیام‌های اسلام جهان شمول و انسان شمول است؛ چنانچه فرهنگ عاشورا ظلم ستیزی و آزادگی است. اسلامی بودن انقلاب به همه مذاهب و اقوام ایرانی تعلق دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: