کد خبر: ۶۹۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
تعداد بازدید: ۳۲۱
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ضمن تاکید بر مشروعیت و جایگاه قانونی مجلس نمایندگان یمن، از اقدام اخیر آن مجلس در رای اعتماد به دولت نجات ملی استقبال کرد.
استقبال سخنگوی وزارت خارجه از رای اعتماد مجلس یمن به دولت نجات ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهرام قاسمی ابراز امیدواری کرد نمایندگان مردم یمن و کابینه نجات ملی در راستای کاهش آثار جنگ و خدمات‌رسانی به مردم این کشور گام‌های موثری برداشته و مسیر رسیدن به صلح، ثبات و حل اختلافات از طریق مسالمت‌آمیز را هموار سازند.

سخنگوی وزارت امورخارجه با ابراز تاسف از کارشکنی‌ها و مانع تراشی‌های اخیر بعضی ازطرف‌های منسوب به دولت مستعفی یمن در گفت‌وگوهای سیاسی، بار دیگر بر ضرورت از سرگیری گفت‌وگوهای یمنی-یمنی، توقف حملات نظامی و تسریع در ارسال کمک‌های انساندوستانه به آن کشور تاکید کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: