کد خبر: ۶۹۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
تعداد بازدید: ۲۵۷
سرمربی جدید تیم جوانان استقلال گفت: تعجب می کنم چرا شاگردان منصوریان در ورزشگاه آزادی نمی توانند حمله کنند.
تعجب می کنم استقلال در آزادی نمی تواند حمله کندبه گزارش خبرداغ ، سیروس دین‌محمدی در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی جدید جوانان استقلال گفت: با توجه به شرایطی که در تیم‌های پایه استقلال وجود دارد و همچنین وضعیت تیم جوانان، پذیرفتن مسئولیت در این مقطع ریسک بزرگی بود،اما به خاطر استقلال و علاقه‌ای که به این تیم دارم آن را پذیرفتم.

 

او در رابطه با دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: بازیکنان استقلال هیچ‌کدام برای این دیدار انگیزه و شور لازم را نداشتند. در نیمه دوم تیم بازی ضعیفی از خودش به نمایش گذاشت. برای من عجیب بود که چرا استقلال در تهران و در ورزشگاه آزادی حتی در دقایقی که بازی را باخته است، نمی‌تواند حمله کند و روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کند.
 

سرمربی تیم  جوانان اسقلال در ادامه گفت: استقلال در حال حاضر بازیکنان بزرگی در اختیار دارد، پادوانی، کاوه رضایی و بختیار رحمانی بازیکنان کوچکی نیستند که در فصل جدید به عضویت استقلال در آمده‌اند ولی نمی‌دانم چرا استقلال خوب بازی نمی‌کند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: