کد خبر: ۶۹۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۳۸۲
ملانیا ترجیح می‌دهد در نیویورک با بارون پسرش باقی بماند
سی ان ان اشاره می‌کند که در تاریخ امریکا بی‌سابقه بوده است که دختر ارشد یک رییس‌جمهوری تا سطح مشاور سیاسی ارتقا یابد و تا این اندازه علاقمند به فعالیت‌های سیاسی پدرش باشد. البته سی ان ان اشاره می‌کند که تنها مورد در تاریخ امریکا که دختری این‌چنین در کنار پدرش بوده مورد جولی نیکسون ایزنهاور است.
چه کسی واقعا بانوی اول امریکا خواهد بود؟ ملانیا یا ایوانکا؟به گزار ش خبرداغ به نقل از آفتاب ،زمانی که «ال گور» معاون پیشین رییس‌جمهوری با دونالد ترامپ رییس‌جمهوری منتخب دیدار داشت با اطمینان به خبرنگاران گفت که نخست با ایوانکا ترامپ دختر ریس جمهوری دیدار داشته است و پس از آن بخش عمده‌ای از زمان را با پدر او گذرانده است.

 ال گور یکی از حامیان صریح مبارزه با تغییرات اقلیمی و اب و هوایی است در نتیجه مسلم است که به دنبال پیدا کردن راه‌حلی برای یافتن زمینه‌های مشترک با دولت جدید در این‌باره بوده است. دیدار او با دختر ترامپ اما قابل توجه بود به خصوص آن که در گزارش‌های اخیر گفته شده است که ایوانکا و همسرش جارد کوشنر نقش مهمی ایفا می‌کند و از نیویورک به واشنگتن رفته‌اند. این در حالیست که ملانیا بانوی اول امریکا در پنت هاوس ترامپ در نیویورک باقی می‌ماند. اکنون این پرسش مطرح می‌شود که دقیقا در ظهر ۲۰ ژانویه چه کسی بانوی اول خواهد بود؟ 



شبکه خبری « سی ان ان» در پاسخ می‌نویسد: «شاید هیچ کدام. ملانیا ترجیح می‌دهد در نیویورک با بارون پسرش باقی بماند اما این موضوع ایوانکا را به بانوی اول تبدیل نمی‌کند. این موضوع اما سبب می‌شود تا به طور بالقوه قدرت او بسیار بیشتر شود. ایوانکا قدرتی بیش از یک دختر اول و بیش از یک بانوی اول دارد. او مدافع اقدامات پدرش می‌باشد و کاری را انجام می‌دهد که ملانیا نمی‌تواند. تصمیم ملانیا برای ماندن در نیویورک در حالی که پسرش در حال اتمام سال تحصیلی است خلاء را برای مقام بانوی اولی امریکا ایجاد می‌کند اما ایوانکا به مراتب بیش از پدرش سرش شلوغ است. او با «لئوناردو دی کاپریو» دموکرات دیدار کرده است. به نوعی او راه نجاتی برای پدرش می‌باشد و با ملاقات‌های مداوم می‌خواهد حمایت بیشتری برای او کسب کند. این اولین نشانه نفوذ ایوانکا بر پدرش و سبقت گرفتن او از نامادری‌اش نیست. پس از آن که ملانیا به دلیل کپی‌برداری از اظهارات میشل اوباما در سخنرانی خود در کنوانسیون ملی حزب جمهوریخواه مورد انتقاد قرار گرفت این ایوانکا بود که بلافاصله سخنرانی‌هایی را انجام داد.»

شبکه خبری سی ان ان در ادامه می‌نویسد: «ملانیا زمانی که شوهرش، مایک پنس را به عنوان معاون خود اعلام کرد، حضور نداشت. این برای اولین بار در تاریخ مبارزات انتخاباتی امریکا بود که همسر یک نامزد ریاست جمهوری برای اعلام عمومی نام نامزد معاونت حضور نداشت. البته در آن زمان نیز ایوانکا و جارد در کنار ترامپ ایستاده بودند. به طور سنتی بسیاری از فرزندان نامزد انتخابات ریاست جمهوری بی‌میل به حضور در مراسم سیاسی بوده‌اند. برای مثال، در سال ۲۰۰۰ میلادی جنا بوش به پدرش جورج دبلیو بوش گفته بود که خواهش می‌کنم سبک زندگی ما را تغییر ندهید‌! برخی از دختران نیز زمانی که مادرشان در دسترس نبوده نقش میزبان کاخ سفید را بازی کرده‌اند برای مثال مارتا جفرسون راندولف زمانی که مادرش درگذشت در مراسم تحلیف توماس جفرسون شرکت کرد.»

سی ان ان اشاره می‌کند که در تاریخ امریکا بی‌سابقه بوده است که دختر ارشد یک رییس‌جمهوری تا سطح مشاور سیاسی ارتقا یابد و تا این اندازه علاقمند به فعالیت‌های سیاسی پدرش باشد. البته سی ان ان اشاره می‌کند که تنها مورد در تاریخ امریکا که دختری این‌چنین در کنار پدرش بوده مورد جولی نیکسون ایزنهاور است. جولی در زمانی که رسوایی واتر گیت مطرح شد در کنار پدرش ایستاد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: