کد خبر: ۶۹۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۲۳۱
ماموران بدون حکم جلب کتبی حضور یافته بودند. این افراد که از پلیس ضدتروریسم بودند، ساعت یک بامداد برای دستگیری آمدند و بنا به اظهارات شنیده‌شده در ویدئو، به او اتهام طرفداری از «تروریست‌های گولنیست» زده‌اند.
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،پلیس ضدتروریسم ترکیه در آنکارا، شبانه پیمان عارف را بازداشت کرد. سمیرا جمشیدی، همسر وی، حضور شبانه نیروهای امنیتی را زنده از طریق فیس‌بوک پخش کرد.آن‌ها به طور زنده نیمه‌شب گذشته فیلم حضور نیروهای امنیتی ترکیه پشت در منزل‌شان در آنکارا را منتشر کردند. آنان گفته بودند که ماموران بدون حکم جلب کتبی حضور یافته بودند. این افراد که از پلیس ضدتروریسم بودند، ساعت یک بامداد برای دستگیری آمدند و بنا به اظهارات شنیده‌شده در ویدئو، به او اتهام طرفداری از «تروریست‌های گولنیست» زده‌اند. 

بنا به گفته همسر وی، آنها با پلیس آنکارا تماس گرفته‌بودند اما جوابی نگرفتند. او اعلام کرد که ظاهراً تماس‌هایی با اینترپل در مورد این دستگیری شبانه برقرار شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: