کد خبر: ۶۹۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۱۶۶
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از پیگیری قاطعانه نمایندگان نسبت به ارتباط میان ورزشکاران، مسئولان و داوران ایرانی رشته‌های ورزشی رزمی با تیم‌های اسرائیلی خبر داد.
پورمختار: مجلس ارتباط ورزشی‌ها با تیم‌های اسرائیلی را پیگیری می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اعتراض به ارتباط ورزشکاران، مسئولان و داوران رشته‌های ورزشی رزمی با تیم‌های ورزشی رژیم صهیونیستی، گفت: فدراسیون‌ها باید از قبل آگاه‌سازی کامل در این باره داشته باشند.

وی از پیگیری قاطعانه نمایندگان نسبت به ارتباط میان ورزشکاران، مسئولان و داوران ایرانی رشته‌های رزمی با تیم‌های اسرائیلی خبر داد و تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون‌های ورزشی باید در این زمینه پاسخگو باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: