کد خبر: ۶۹۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۳۲۲
کارشناس هواشناسی از ورود سامانه بارشی برف و باران از شمال و شمال غرب کشور در امروز 18 آذرماه خبر داد.
آغاز بارش برف و باران از امروزبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: کارشناس هواشناسی از ورود سامانه بارشی برف و باران از شمال و شمال غرب کشور در امروز 18 آذرماه خبر داد.

معصومه احمدی گفت: انتظار شروع بارندگی ابتدا از مناطق شمال و شمال غرب می رود که به تدریج با نفوذ این سامانه از بعدازظهر امروز در دیگر مناطق کشور بیشتر خواهد شد .

وی افزود: از اواخر امشب و فردا علاوه بر شمال و شمال غرب، دامنه جنوبی  البرز ، مرکز کشور و شمال شرق بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

احمدی گفت: با توجه به پیش بینی ها استانهای اردبیل، زنجان  ، قزوین ،البرز، تهران و تاحدودی قم و بخش هایی از مرکز بارش باران و در نواحی سردسیر بارش برف خواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: شدت بارشها در استان های شمالی (گیلان ، مازندران ،گلستان) بیشتر پیشی بینی می شود .

احمدی ادامه داد: این سامانه به تدریج فردا به شمال شرق کشور می رسد.

وی با بیان اینکه دما با ورود این سامانه در بخشهای شمالی تا 8 درجه کاهش می یابد، خاطر نشان کرد:  کاهش دما تا صبح شنبه ادامه دارد.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: در مناطق مرکزی و دامنه جنوبی البرز سرعت وزش باد شدید خواهد بود که استانهای تهران ، قزوین ، البرز و سواحل شمالی دریای خزر را شامل می شود.

وی با بیان اینکه پدیده غالب در مناطق جنوبی کشور غبار صبحگاهی است، گفت: فقط فردا بارش خفیف باران در کرمان پیش بینی می شود.

احمدی آبهای جنوبی را در روز آینده مواج پیش بینی کرد و گفت: دریای خزر هم امروز و فردا نیز مواج است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: