کد خبر: ۶۹۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
تعداد بازدید: ۲۳۰
امارات متحده عربی روز پنجشنبه اعلام کرد به مناسبت روز ملی این کشور 28 تن از ایرانیان محبوس در زندان‌های دبی و امارت‌های شمالی شامل شارجه، فجیره، عجمان، راس الخیمه و ام القیوین را آزاد می‌کند.
28 ایرانی محبوس در زندان‌ دبی آزاد می‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا: امارات متحده عربی روز پنجشنبه اعلام کرد به مناسبت روز ملی این کشور 28 تن از ایرانیان محبوس در زندان‌های دبی و امارت‌های شمالی شامل شارجه، فجیره، عجمان، راس الخیمه و ام القیوین را آزاد می‌کند.

 با پیگیری‌های سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی و به مناسبت روز ملی امارات متحده عربی ، 28 تن از ایرانیان محبوس در زندانهای دبی و امارتهای شمالی شامل شارجه، فجیره، عجمان، راس الخیمه و ام القیوین به زودی آزاد و پس از انجام تشریفات قانونی به میهن اسلامی بازخواهند گشت.
 
سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران به هموطنان گرامی توصیه کرد به منظور آشنایی با برخی قوانین و مقررات کشور امارات، قبل از سفر به این کشور به وبسایت این نمایندگی به آدرس http://www.dubai.mfa.ir مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: