کد خبر: ۶۹۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
تعداد بازدید: ۲۵۸
علی دایی در حمایت از مسعود شجاعی گفت: باید به جای پاک کردن صورت مساله به فکر حل مشکلات باشیم.
عده‌ای سرشان را زیر برف کرده‌اند، مشکلات را نمی‌بینند و به شجاعی گیر داده‌اندبه گزارش خبرداغ ، مصاحبه مسعود شجاعی با خبرنگار ضد انقلاب واکنش‌های زیادی در پی داشته تا جایی که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال این بازیکن را برای ارائه توضیحات احضار کرده است.

 

از طرفی مسعود شجاعی مورد حمایت بسیاری از اهالی سرشناس فوتبال مانند علی کریمی، خداداد عزیزی و مهدی مهدوی کیا نیز قرار گرفته است.

 

در همین خصوص امروز علی دایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: شجاعی دردها را گفته است و ما باید دردها را برطرف کنیم نه اینکه کسی که حرف زده را متهم کنیم. ما در مملکت اسلامی زندگی می‌کنیم و مردم حق حرف زدن دارند. متأسفانه برخی‌ها سرشان را زیر برف کرده‌اند و این چیزها را نمی‌بینند. من خودم در همین تهران جاهایی رفته‌ام که باور نمی‌شد در تهران چنین وضعیتی باشد. ما باید کلی‌تر و ملی‌تر فکر کنیم. نباید با زور و فشار بخواهیم مسائل را پاک کنیم. ما نباید مدام مشکلات را ببینیم. یکی عکس گرفته است، حالا به کمیته اخلاق چه ربطی دارد؟! مگر دین ما می‌گوید که در زندگی شخصی افراد کنکاش کنید؟! اگر در زندگی خیلی‌ها کنکاش شود، ممکن است خیلی چیزها دربیاید.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: