کد خبر: ۶۹۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
تعداد بازدید: ۳۸۶
سخنگوی اورژانس تهران از برخورد یک دستگاه اتوبوس بی‌آر‌تی با پلیس راهور در چهارراه ولیعصر (عج) خبر داد و گفت: مصدوم توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
برخورد اتوبوس بی‌آر‌تی با پلیس راهور/ انتقال مصدوم به بیمارستانبه گزارش خبرداغ ، حسن عباسی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به حادثه تصادف اتوبوس بی‌آر‌تی در چهارراه ولیعصر اظهار داشت: ساعت 14:43 امروز یک دستگاه اتوبوس بی‌آرتی در چهارراه ولیعصر با پلیس راهور برخورد کرده که در اثر آن مأمور پلیس از نقاط مختلف بدن دچار آسیب شده است.

وی افزود: نیروهای اورژانس بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع در محل حاضر شده و مصدوم را با اقدامات مناسب درمانی به بیمارستان سجاد ولیعصر منتقل کردند.

سخنگوی اورژانس تهران کشته شدن مأمور پلیس را تکذیب کرد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه علیرغم آسیب‌های مختلف بدنی در فرد مصدوم، از مرگ نجات یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: