کد خبر: ۶۹۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
تعداد بازدید: ۲۶۶
مدیرعامل باشگاه پدیده با اشاره به اوضاع بسیار خوب تیم گفت: سه امتیاز بازی مقابل پرسپولیس را می‌گیریم.
مقابل پرسپولیس 2 بازیکن غایب داریم/ هر سه امتیاز بازی را می‌خواهیمبه گزارش خبرداغ ،هادی برگی‌زر در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پدیده در اوضاع شرایط این تیم گفت: اوضاع تیم بسیار خوب است و همه چیز سر جای خود قرار دارد، پاداش بازیکنان نیز پس از نتیجه خوب مقابل تراکتورسازی تبریز پرداخت شده است.

 

وی افزود: کادر فنی و همه اعضای باشگاه در این چند روز تلاش داشته‌اند تا شرایط خوبی بر تیم حاکم شود و ان شاءالله سه امتیاز بازی مقابل پرسپولیس را می‌گیریم.

 

وی در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم تیم پدیده در بازی مقابل پرسپولیس نیز گفت: متأسفانه فریبرز گرامی تا آخر فصل مصدوم است و حسین مرادمند نیز سه اخطاره و از این بازی محروم شده است.

 

برگی‌زر تصریح کرد: همه شرایط برای برگزاری یک بازی خوب فراهم شده است و امیدواریم تا هواداران نیز مثل همیشه تیم را مورد حمایت خود قرار دهند و با حضورشان در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) باعث افزایش انگیزه بازیکنان شوند.

 

مدیرعامل باشگاه پدیده در خصوص تمهیدات در نظر گرفته شده برای رفت و آمد هواداران عنوان کرد: از چهار نقطه شهر مشهد اتوبوس‌ها به صورت رایگان هواداران را به ورزشگاه ثامن الائمه مشهد منتقل می‌کنند.

 

برگی‌زر افزود: محل حرکت اتوبوس ها از پایانه آزادی، میدان تختی(سعدآباد)، ابتدای شهرک شهید رجایی و چهارراه مقدم طبرسی از ساعت 12 ظهر روز بازی به سمت ورزشگاه خواهد بود، همچنین این اتوبوس‌ها هواداران را پس از بازی به صورت رایگان به ایستگاه‌های فوق‌الذکر بازمی‌گردانند.

 

وی عنوان کرد: همچنین بلیط فروشی مسابقات با هماهنگی و توسط هیئت فوتبال خراسان رضوی صبح روز جمعه در میدان تختی و ورزشگاه ثامن الائمه آغاز می‌شود. قیمت در نظر گرفته شده برای بلیط بازی پنج هزار تومان است.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: