کد خبر: ۶۹۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
تعداد بازدید: ۲۵۵
دروازه‌بان تیم پرسپولیس گفت: امیدوارم هر وقت که رادوشوویچ درون دروازه پرسپولیس می‌ایستد، عملکردش خوب باشد.
بیرانوند: رادوشوویچ نظر برانکو را به خودش جلب کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،علیرضا بیرانوند در خصوص وضعیت مصدومیت خود گفت: خدا را شکر امروز (چهارشنبه) توانستم تمرین کامل دروازه‌بانی را پشت سر بگذارم و مشکلی هم پیش نیامد. امیدوارم هر چه زودتر بتوانم آماده شرکت در مسابقات شوم.

 

او ادامه داد: مصدومیتم غافلگیرکننده بود، اما به هر حال برای هر بازیکنی پیش می‌آید و جا دارد در اینجا اول از هواداران که در این مدت به من محبت داشتند و انرژی دادند و در ادامه از کادر فنی و کادر پزشکی تیم‌های ملی و پرسپولیس تشکر زیادی داشته باشم که از نظر روحی، پزشکی و بدنی کمک کردند تا بتوانم این مرحله را پشت سر بگذارم. در این ارتباط، میکائیل، دیگو و سباستین که توسط کارلوس کی‌روش مک زیادی کردند که از آنها نیز تشکر می‌کنم.

 

بیرانوند درباره عملکرد رادوشوویچ گفت: فکر نمی‌کنم نیاز به تعریف من باشد، خدا را شکر کارش را خوب انجام داد و نظر برانکو را هم جلب کرد. به نظرم، خیلی خوب و با اعتماد به نفس کار کرد و شخصا به خاطر همین تشویقش می‌کنم. امیدوارم هر وقت درون دروازه پرسپولیس می‌ایستد، همینطور عمل کند. البته باید در نظر بگیریم، ما اینجا آمده‌ایم که نگذاریم پرسپولیس گل بخورد. برای اینکه با پرسپولیس قهرمان شویم باید هر یک وظیفه خودمان را درست انجام بدهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: