کد خبر: ۶۹۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۵
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضیت مصدومان این تیم را تشریح کرد.
تشریح آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علیرضا حقیقت در رابطه با وضیت مصدومان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خبر خوب این بود که علیرضا بیرانوند با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و آماده سازی پیش از شروع تمرینات، از امروز چهارشنبه وارد فاز جدی و سخت و تمرینات شد و البته ما همزمان برنامه‌های فیزیوتراپی را ادامه می‌دهیم. در مورد امید عالیشاه خبر جدیدی نیست و همانطور که قبل از این اعلام شد، او باید مدت زمان لازم و مورد نیاز برای جوش خوردن استخوان را پشت سر بگذارد.

 

دکتر حقیقت درباره آسیب‌دیدگی فرشاد احمدزاده ادامه داد: این بازیکن از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی درجه یک شده است و اقدامات پزشکی در حال انجام است. پلی یانسکی هم از ناحیه مچ پا دچار کشیدگی شده است و در حال کار روی محل آسیب‌دیدگی او هستیم تا وضعیت او برای بازی معلوم شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: