کد خبر: ۶۹۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
تعداد بازدید: ۳۱۴
سخنرانی نخست وزیر انگلیس در شورای همکاری کشور های خلیجی در کشور بحرین در حالی انجام شد که وی در صحبت های خود به رهبران منطقه ای در مورد ایران و توافق برجام اطمینان هایی را داد. وی همچنین افزود ما از این توافق حفاظت خواهیم.
جنگ نخست وزیر انگلیس با ترامپ بخاطر «برجام»به گزارش خبرداغ به نقل از وب سایت اوینینگ میل ، ترزا می در نخستین سفر به غرب آسیا پس از نخست وزیری در انگلیس به بحرین سفر کرد تا به عنوان مهمان ویژه در نشست سران شورای همکاری خلیج فارس رابطه لندن با این کشورها را مستحکم‌تر و آنها را از حمایت های انگلیس مطمئن کند.

 

اکنون نخست وزیر انگلیس حمایت خود را از توافق هسته ای اعلام کرده است و این در حالی است که ترامپ برنامه دارد تا مخالفت های جدی را با توافق هسته ای ایران انجام دهد.

 

اوینینگ میل نوشت: سخنرانی نخست وزیر انگلیس در شورای همکاری کشور های خلیجی در کشور بحرین در حالی انجام شد که وی در صحبت های خود به رهبران منطقه ای در مورد ایران و توافق برجام اطمینان هایی را داد. وی همچنین افزود ما از این توافق حفاظت خواهیم.

 

این حمایت قاطع او از توافق برجام در حالی است که رئیس جمهور آمریکا به شدت در سخنرانی های انتخاباتی خود توافق برجام را زیر سوال برده و خواهان لغو آن است. برخی بر این باورند که نقض برجام توسط ترامپ با مخالفت های شدید مقامات اروپایی روبرو خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: