کد خبر: ۶۹۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۱۳۱
عارف در جمع خبرنگاران:
رییس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست خبری در هفته آینده، از افتتاح سایت این فراکسیون خبر داد و با اشاره به برگزاری مراسم روز دانشجوی امسال گفت: حضور مسئولان سیاسی کشور در دانشگاه‌ها قابل قبول بود ولی باید بهتر از این باشد. با وضعیت مطلوب فاصله بسیاری داریم.
تا وضعیت مطلوب در دانشگاه‌ها فاصله بسیاری داریم / مسئولان به مطالبات دانشجویان پاسخ دهندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،محمدرضا عارف در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پایگاه اطلاع‌رسانی فراکسیون امید، اعلام کرد: قرار است هفته آینده سایت فراکسیون امید رونمایی شود که به این منظور نشست خبری برگزار خواهیم کرد و توضیحاتی ارائه می‌کنیم.

رییس فراکسیون امی در مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به سوالی درباره فضای دانشگاه‌های سراسر کشور در مراسم روز دانشجوی امسال گفت: در مجموع خوب بود. حضور مسئولان سیاسی کشور در دانشگاه‌ها قابل‌قبول بود ولی باید بهتر از این باشد. با وضعیت مطلوب فاصله بسیاری داریم.

عارف در پایان تصریح کرد: مسئولان باید در جلسات مختلف با دانشجویان حضور پیدا کنند و به مطالبات آن‌ها پاسخ دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: