کد خبر: ۶۹۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
تعداد بازدید: ۲۹۷
یک دختر بچۀ یک ساله در الجزایر که به کُما رفته بود ، هنگام بحث و گفتگوی پزشکان معالج برای برداشتن دستگاه تنفس مصنوعی به هوش آمد و زندگی خود را ازسرگرفت.
به گزارش خبرداغ به نقل از العالم: این دختر بچۀ الجزایری به نام مروه که از اختلالات عصبی شدید رنج می برد ، سپتامبر گذشته در بیمارستان بستری شد و پزشکان معالجش که از بهبودی وی ناامید شده بودند ، می خواستند دستگاه تنفس مصنوعی را بردارند ولی پدر و مادرش شدیداً مخالفت کردند.
 
کودک الجزایری 

پدر و مادر مروه با راه اندازی کمپینی در فیسبوک برای جمع آوری پول با هدف تمدید مدت بستری دختر خود در اتاق کُما بیش از 70 هزار امضاء جمع کردند و با همین امضاها دادگاه را وادار کردند که حکم تمدید بستری دخترشان را به مدت 2 ماه دیگر صادر کند.

ولی پزشکان معالج معتقد بودند که امیدی به زنده ماندن مروه نیست و اگر زنده بماند، نمی تواند به راحتی راه برود ، غذا بخورد و نَفَس بکشد.

پزشکان معالج 10 روز پس از صدور حکم دادگاه با همدیگر درباره برداشتن یا برنداشتن دستگاه تنفس مصنوعی بحث و گفتگو می کردند که ناگهان مروه به هوش آمد و با بیرون آمدن از اتاق کُما معجزه را به آنها نشان داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: