کد خبر: ۶۹۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
تعداد بازدید: ۲۸۳
سرپرست توسعه منابع نیروی انسانی وزارت ورزش و جوانان می‌گوید صحبتی برای حضورش در معاونت مالی و پشتیبانی این وزارتخانه به جای مناف هاشمی نشده است.
واکنش قائم مقام پیشین پرسپولیس به شایعه یک تغییربه گزارش خبرداغ ، بهروز منتقمی درباره تغییرات وزارت ورزش و جوانان بعد از حضور مسعود سلطانی فر و اینکه گفته می شود جایگزین مناف هاشمی در معاونت توسعه منابع و پشتیبانی می شود، گفت: بنه به عنوان دبیر ستاد خیرین ورزشیار و همچنین مدیرکل توسعه منابع نیروی انسانی مشغول به کار هستم و صحبتی در این خصوص مطرح نشده است. آقای هاشمی وظایفش را انجام می دهد و ما هم به کار خودمان مشغولیم. 

 

وی افزود: معمولا در تغییراتی که در راس وزارتخانه رخ می دهد، این گمانه زنی ها مطرح می شود.

 

قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس درباره احتمال ایجاد تغییر در باشگاه های استقلال و پرسپولیس هم تصریح کرد: من از تصمیمات وزارت ورزش درباره این دو باشگاه خبر ندارم ولی معمولا برای ارزیابی عملکرد بازیکنان، مدیران و مربیان باید یک فصل صبر کرد. آن موقع باید خارج از احساس و سلیقه همه چیز را ارزیابی کرد. الان هر نوع اظهارنظر ممکن است به این دو تیم لطمه بزند.

 

منتقمی درباره شرایط پرسپولیس هم تصریح کرد: پرسپولیس باید حمایت و کمک شود. تیم با سرمربیگری و مدیریت برانکو دارد کارش را پیش می برد و باید نقش حمایتی از این تیم داشت.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: