کد خبر: ۶۹۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۱۲۸
لاریجانی در نطق پیش از دستور:
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان اختناق در دوران سلطه‌گری آمریکا در ایران، این دانشجویان بودند که پرده‌ها را کنار زده و با شجاعت در مقابل سلطه‌گری آمریکا و استبداد درونی کشور ایستادگی کردند.
در زمان اختناق دانشجویان مقابل استبداد درونی کشور ایستادگی کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی لاریجانی در ابتدای نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش ازدستور، اعلام کرد: لازم می‌دانم به مناسبت فرا رسیدن روز ۱۶ آذر، این روز را به تمامی دانشجویان عزیز تبریک عرض کرده و یاد شهدای دانشجو را گرامی می‌داریم.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمان اختناق در دوران سلطه‌گری آمریکا در ایران، این دانشجویان بودند که پرده‌ها را کنار زده و با شجاعت در مقابل سلطه‌گری آمریکا و استبداد درونی کشور ایستادگی کردند و دانشجویان این مسیر پیشرو را در طول سال‌های اختناق در دست داشتند.

او با تاکید بر لزوم حفظ همین روند ازسوی دانشجویان، خاطرنشان کرد: امروز حضور دانشجویان در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌تواند سرور و شادمانی خاصی در دانشگاه‌ها ایجاد کرده و در قشر تحصیلکرده، فرزانگی و فرهیختگی به وجود آورد.

لاریجانی با ابراز امیدواری نسبت به این‌که دانشجویان مسیر شهدا را پیگیری کنند، گفت: سعادت کشور ما در گرو همین سلوک سیاسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: