کد خبر: ۶۹۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۱۶۳
خطر محرومیت برای دو استقلالی دیگر به جز رحمتی وجود دارد.
خطری که استقلال را تهدید می‌کند/ غیر از رحمتی، دو بازیکن دیگر هم محروم می‌شوند؟به گزارش خبرداغ ، امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مهدی رحمتی به خاطر ثبت تصویری از اردوی ارمنستان استقلال در تعطیلات پیش فصل، محروم شده است. البته مدیر استقلال این خبر را تکذیب کرد و گفت که چنین چیزی به باشگاه ابلاغ نشده است.


اما در صورتی که کمیته اخلاق چنین تصمیمی بگیرد، خطر محرومیت دو بازیکن دیگر استقلال را هم تهدید خواهد کرد. عکسی که صحبت از آن شده، تصویری است که در آن دو بازیکن دیگر استقلال هم حضور درند. میثم مجیدی و کنعانی زادگان دو بازیکن دیگر استقلال هستند که در این تصویر دیده می شوند و اگر قرار بر محرومیت مهدی رحمتی باشد، این دو بازیکن هم محروم خواهند شد.


اتفاقا عبدالله سمامی عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره اینکه دو بازیکن دیگر هم در این تصویر هستند، در مصاحبه ای گفته که به پرونده این بازیکنان هم رسیدگی خواهد شد.

 

خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: