کد خبر: ۶۹۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۵۳۷
پلیس راهور تهران بزرگ برای مقابله با آلودگی هوا در پایتخت اقدامات ضربتی را انجام داده که سردار محمدرضا مهماندار توضیحاتی را در این رابطه مطرح نمود.
سردار مهماندار: ٦٠٠٠ دستگاه خودروي داراي پلاك مخدوش توقيف و به مراجع قضایی معرفی شدند / افزایش 500 درصدی برخورد با خودرو‌‌های دودزاسردار مهماندار رييس پليس راهور تهران بزرگ گفت:  در 25 روز اخیر ٦٠٠٠دستگاه خودروي داراي پلاك مخدوش توقيف و علاوه بر جریمه به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اقدامات انجام شده شده در خصوص برخورد با خودروهای دودزا اظهار داشت:  طی روزهای اعلام شده شاهد افزایش 500 درصدی برخورد با خودرو‌‌های دودزا بوده‌ایم. به صاحبان این خودروها پلاک تعمیری داده و خودروي آنها راهی تعمیرگاه شده است.

دکتر محمدرضا مهماندار با بیان اینکه برخورد با نقص فنی خودروها با افزایش 300 درصدی در اين زمان روبه‌رو بوده است، اضافه کرد: همچنین طی این مدت شاهد افزایش 20 درصدی برخورد با خودرو‌های فاقد معاینه‌فنی بوده‌ایم که با صاحبان این خودرو‌ها طبق قانون برخورد شده‌ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: