کد خبر: ۶۹۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
تعداد بازدید: ۳۶۱
رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست خبری درباره لایحه بودجه 96 مطرح کرد:
رییس سازمان برنامه و بودجه ضمن پیش‌بینی تورم 7 تا 8 درصدی برای سال آینده، افزود: بر این اساس بودجه سال 96 نه انقباضی است و نه انبساطی./ در سال 96 بالغ بر 1085 هزار میلیارد تومان توسط دولت و شرکت‌های دولتی دریافت و پرداخت می‌شود.
رشد 10 درصدی بودجه سال 96/ پیش‌بینی تورم حدود 8 درصدی برای سال آینده به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،نشست خبری محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص لایحه بودجه سال 96 با حضور اصحاب رسانه در محل سازمان برنامه و بودجه در حال برگزاری است.

نوبخت در این نشست درباره لایحه بودجه 96 گفت: در سال 96 بالغ بر 1085 هزار میلیارد تومان توسط دولت و شرکت‌های دولتی دریافت و پرداخت می‌شود. 

وی افزود: بودجه عمومی 371 هزار میلیارد تومان با رشد 10.1 درصد و بودجه شرکت‌ها و موسسات و بانک‌ها 757 هزار میلیارد تومان و رشد 10.8 درصدی در نظر گرفته شد. 

رییس سازمان برنامه و بودجه ضمن پیش‌بینی تورم 7 تا 8 درصدی برای سال آینده، افزود: بر این اساس بودجه سال 96 نه انقباضی است و نه انبساطی.

نوبخت در تشریح ویژگی‌های بودجه سال 96 گفت: این بودجه ملهم از برنامه ششم و در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

گزیده اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه را در ادامه می‌خوانید:

*حدود 10 درصد رشد برای بودجه سال 96 پیش‌بینی می‌شود. 

*مصارف بودجه عمومی و اختصاصی به ترتیب: 320 هزار میلیارد تومان (رشد 8 /7 درصدی) و اختصاصی 51 هزار میلیارد تومان(رشد 24/4 درصدی)

این خبر در حال به‌روزرسانی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: