کد خبر: ۶۹۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
تعداد بازدید: ۳۳۵
قربانی؛
مهاجم استقلال اعتقاد دارد هر دو اخراج بازیکنان صبا در بازی هفته گذشته تیمش درست بوده است.
ادعای عنایتی درباره بازی با استقلال اشتباه است / قلعه نویی شناخت زیادی از بازیکنان ما نداردبه گزارش خبرداغ ،علی قربانی عملکرد مطلوبی در بازی با صبای قم داشت. او توانایی هایش را بارها و بارها به رخ مدافعان صبا کشید و تاثیر مستقیم در اخراج هر دو بازیکن این تیم داشت.

 

اظهارات قربانی را با هم مرور می کنیم:

 

* فکر می کنی در بازی با صبا حق شما پیروزی بود؟

- ما در این بازی به جز دو گلی که زدیم 4، 5 فرصت عالی گل را از دست دادیم و اگر این موقعیت ها گل می شد، قطعا پیروزی ما بهتر می شد. با این حال همین که توانستیم پیروز شویم و فاصله مان را با صدر جدول کم کنیم بسیار خوشحال هستیم و انشاءالله می توانیم به زودی به صدر جدول برسیم.

 

* ولی خیلی ها می گویند اگر صبا 10 نفره نمی شد، شما نمی توانستید به راحتی پیروز شوید.

- در جواب کسانی که این حرف ها را مطرح می کنند باید بگویم، گل اول استقلال قبل از اخراج رضا عنایتی اتفاق افتاد و ما می توانستیم همان ابتدای بازی یک گل دیگر هم به این تیم بزنیم. شما اگر روند بازی را دیده باشید، متوجه می شوید که حق ما قطعا پیروزی بود.

 

* در مورد دو اخراج صبا صحبت کن. به نظر تو تصمیمات داوری درست بود؟

- از نظر من هر دو اخراج درست بود. رضا عنایتی با دو تکل من و محسن کریمی را سرنگون کرد و اخراج مستقیم بازیکن صبا در نیمه دوم هم کاملا درست بود. من فکر نمی کنم شک و شبهه ای در اخراجی ها وجود داشته باشد.

 

* ولی رضا عنایتی مدعی شده که در صحنه کارت زرد اول تو تمارض کردی. این موضوع را تایید می کنی؟

- اصلا همچین چیزی درست نیست. من برای آقا رضا احترام زیادی قائلم اما زمانی که توپ را گرفتم او روی پای من تکل زد و من نتوانستم تعادلم را حفظ کنم و داور هم کارت زرد داد. من اصلا قصد تمارض نداشتم و واقعا پایم به پای آقارضا برخورد کرد.

 

* بعد از بازی خیلی ها مدعی شدند که کارت قرمز مستقیم دیوسالار موقعیت صددرصد گلزنی نبوده است و داور به اشتباه به او کارت قرمز داده است. در این مورد چه نظری داری؟

- زمانی که دیوسالار پیراهن من را کشید، هیچ بازیکنی جلوتر از من نبود و حتی کنارمم کسی نبود که بگوییم موقعیت صددرصد گل نبوده است. در این صحنه دیوسالار پیراهن من را کشید و من هم زمین افتادم و فکر نمی کنم تصمیم داور اشتباه بوده باشد.

 

* و به عنوان سوال آخر؛ اینکه امیر قلعه نویی خودش سرمربی استقلال بوده است و بازیکنان این تیم را به خوبی می شناسد کار شما را برای بازی روز جمعه برابر تراکتورسازی سخت نمی کند؟

- زمانی که قلعه نویی سرمربی استقلال بود، تنها یکی، دو بازیکن فعلی در آن تیم حضور داشتند و فکر نمی کنم ایشان شناخت زیادی از بازیکنان فعلی استقلال داشته باشند، البته آقای قلعه نویی سال های در لیگ برتر سرمربیگری کرده و طبیعی است که همه بازیکنان را می شناسد. همانطور که کادرفنی ما از تمام بازیکنان لیگ شناخت دارند. ما می خواهیم سه امتیاز بازی را بگیریم و امیدوارم روز جمعه بازی زیبایی از آب دربیاید.

هوادار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: