کد خبر: ۶۹۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
تعداد بازدید: ۷۳۵
رئیس ایستگاه راه آهن مرکزی شهرستان ورامین گفت: برخورد قطار سراسری تهران – مشهد با عابر پیاده در شهرستان قرچک باعث مرگ وی شد.
مرگ عابر پیاده در برخورد با قطار در قرچکبه گزارش خبرداغ ، عباسعلی سلیمانی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: در این حادثه که عصر شنبه در شهرستان قرچک و در منطقه باقرآباد رخ داد ، یک مرد با قطار برخورد کرد و جان خود را از دست داد.

وی افزود : بر اساس گفته لوکوموتیوران، این فرد به ناگاه خود را زیر چرخ های قطار پرتاب کرد که متأسفانه به طرز دلخراشی جان خود را از دست داد.

وی اظهار کرد: عوامل انتظامی ، اورژانس و راه آهن با اطلاع از این حادثه در محل حاضر و پس از بررسی وضعیت ، جسد متوفی را جهت سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی ارجاع دادند.

راه آهن سراسری تهران مشهد در طول مسیر خود از جنوب شهرستان قرچک عبور کرده و از شهرستان ورامین و جنوب شهرستان پیشوا می گذرد.

عبور راه آهن از مناطق مسکونی هر از چند گاهی باعث بروز حوادثی نظیر برخورد قطار با خودروهای عبوری و عابران پیاده می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: