کد خبر: ۶۹۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲
تعداد بازدید: ۴۳۲
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: «من با صمد مرفاوی رفت و آمد خانوادگی دارم و سالی سه، چهار بار به منزل صمد می روم. نان و نمک او را خورده ام و رفاقت مان ارزش زیادی دارد.»
رفتار من هم در شأن مکتب استقلال نبود / سه سال است به صمد توصیه می کنم که با این آدم کار نکندبه گزارش خبرداغ ، محمدخرمگاه درباره صحبت های امروز عبدالصمد مرفاوی و عذرخواهی وی از کادر فنی استقلال اظهار داشت: «اول از همه باید عذرخواهی کنم از همه هواداران فوتبال و مردم عزیز زیرا این اتفاقات نباید می افتاد. باور کنید این مسایل دست من نبود والا اجازه نمی دادم آن موضوعات رخ بدهد. آقای مرفاوی از بزرگان استقلال و پیشکسوت من است و هیچ وقت به بزرگ تر خودم بی احترامی نمی کنم. نمی گویم محمدخرمگاه برای همه ثابت شده است اما آنهایی که من را می شناسند می دانند در این 30 سالی که در فوتبال ایران هستم سراغ اینگونه مسایل نرفته ام.»

 

وی در ادامه گفت: «به خدا شرمنده همه فوتبالی ها هستم و اعلام می کنم که آن مسایل نباید اتفاق می افتاد. امیدوارم دیگر هیچ وقت شاهد این اتفاقات نباشیم. من با صمد مرفاوی رفت و آمد خانوادگی دارم و سالی سه، چهار بار به منزل صمد می روم. نان و نمک او را خورده ام و رفاقت مان ارزش زیادی دارد.»

 

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: «جا دارد از همه مربیانی که در این سال ها به من درس اخلاق دادند عذرخواهی کنم. شرمنده ام و قول می دهم دیگر از محمد خرمگاه چنین مسایلی را نبینند.»

 

خرمگاه درباره این ادعای ساکت الهامی که گفته است منصوریان به دستیار خود گفته به الهامی سیلی بزن، بیان داشت: «متاسفم که این صحبت ها مطرح می شود. جا دارد یک بار دیگر بگویم که آن روز چه اتفاقاتی رخ داد و خدا شاهد است که غیر از این نبود. من روی نیمکت بودم که دیدم یعقوب کریمی با بازیکن صبا درگیر شده است گفتم جلو بروم تا مانع تشدید درگیری ها و اخراج بازیکن خودمان و بازیکن صبا شوم. همین که از کنار مربی آنها رد شدم متاسفانه صحبت هایی ردوبدل شد که دور از شئونات اخلاقی بود. گفتم چرا این صحبت ها را مطرح می کنید و دیدم همان جملات را خطاب به خودم تکرار کرد بعد هم که آن اتفاقات افتاد و من در آن صحنه اشتباه کردم.»

 

مربی استقلال اضافه کرد: «متاسفانه این آقا حرف هایی را مطرح کرده که به درد ورزش نمی خورد نمی دانم دنبال چه چیزهایی می گردد اما حرف من درباره صمد مرفاوی از قلبم می آید. من به صمد مرفاوی توصیه کردم و سه سال است به او توصیه می کنم که با این آدم کار نکند چون به درد او نمی خورد. این حرف را هم فقط به یک دلیل زدم و آن علاقه و رفاقتم با صمد مرفاوی بود. من نان و نمک اورا خورده ام و وظیفه ام است اگر چیزی را که به نفع اوست به ذهنم می رسد مطرح کنم. همین جا از صمد عذرخواهی می کنم. صمد مرفاوی در مکتب استقلال بزرگ شده و مسایلی که آن روز برخی درست کرده اند در مکتب استقلال نمی گنجد. رفتار آن روز من هم در شأن مکتب استقلال نبود.»

 

خرمگاه در پایان درباره بدشانسی های این روزهای استقلال و مصدومیت های پیاپی بازیکنان این تیم گفت: «من می گویم همه اینها خیریت است. ما باید قسمت را در نظر بگیریم و فقط می توانیم تلاش مان را بیشتر کنیم و خودمان را به فرم مطلوب تری برسانیم.»

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: