کد خبر: ۶۹۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
تعداد بازدید: ۴۲۲
نماز انصاری در آزادی؛
بازیکن محروم پرسپولیس که برای تماشای بازی تیمش به آزادی رفته بود، در ورزشگاه نماز خواند.
خدایا این بازیکن پرسپولیس را از دست 3 سرخپوش پرحاشیه محافظت بفرما!به گزارش خبرداغ ،محمد انصاری که بازی با ماشین سازی را به دلیل محرومیت از دست داده بود، همراه برادر خود به آزادی رفت تا بازی پرسپولیس و ماشین سازی را از نزدیک ببیند. انصاری وقت نماز مغرب بی سر و صدا از جای خود برخاست و به نمازخانه ورزشگاه آزادی رفت و نماز خواند. او نمی دانست مردم از او در حال خواندن نماز عکس می گیرند و این تصویر در فضای مجازی منتشر می شود.

 

آنهایی که بازیکن با اخلاق و بدون حاشیه پرسپولیس را می شناسند، می توانند شهادت بدهند کاری که او در جریان بازی دیروز در آزادی انجام داد ریا نبود و این پسر واقعا نمازخوان است.

 

امیدواریم خداوند این جوان نمازخوان را از شر آفت هایی که بر سر راه هر جوان فوتبالیست وجود دارد، حفظ کند. امیدواریم سه بازیکن پرحاشیه پرسپولیس که تا به حال خیلی ها را خراب کرده اند، انصاری را از راه به در نکنند.

 

البته این جوان مودب هم سال گذشته و هم امسال، از حواشی دوری کرده و همین نماز خواندن نمی گذارد به دام شیادان گرفتار شود.

رادنیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: