کد خبر: ۶۹۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۵۹۵
یک موسسه خیریه خارجی کارت هایی را به مناسبت کریسمس و جشن سال نوی میلادی مسیحیان منتشر کرده است که تصاویری با اقتباس از داستان های انجیل کتاب مقدس مسیحیان هستند اما پس زمینه این داستان ها تصاویری از جنگ و درگیری های امروز در خاورمیانه هستند.
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب نیوز ، موسسه خیریه پزشکان جهانی در کریسمس امسال تصاویری را از بحران در سوریه در پس زمینه داستان های انجیلی منتش کرده است. برای مثال در داستان تولد حضرت مسیح پس زمینه تصاویری از بمباران در سوریه است. این موسسه خیریه گفته است که هدفش از انتشار این کارت به یاد آوردن درد و رنج انسان هایی است که در جنگ و مصیبت های زندگی می کنند. در تصویر دیگری به جای ستاره روشنایی در آسمان شب پس از تولد حضرت عیسی تیراندازی موشک در سرتاسر اسمان دیده می شود. هم چنین، در یکی دیگر از کارت ها تصاویری از داستانی کشیده شده است که سه پادشاه با هدایای خود به استقبال حضرت عیسی می روند اما زمانی که به آسمان نگاه می کنند جنگنده ای در حال پرواز است. 
کارت های کریسمس با طعم جنگ در خاورمیانه

«لی دانیس» مدیر اجرایی این خیریه می گوید:«در هر کریسمس ما شاهد عکس هایی رمانتیزه شده از سرزمین مقدس هستیم این تصاویر نشان دهنده فضایی معنوی و صلح آمیز هستند در حالی که واقعیت امروز منطقه نشان می دهد که خاورمیانه غرق در آتش جنگ است».

کارت های کریسمس با طعم جنگ در خاورمیانه

کارت های کریسمس با طعم جنگ در خاورمیانه

کارت های کریسمس با طعم جنگ در خاورمیانه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: