کد خبر: ۶۹۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۳۲۱
اگر اتفاق خاصی در باشگاه پرسپولیس رخ ندهد، دو یا سه عضو پرسپولیس در آینده ای نزدیک از این باشگاه اخراج خواهند شد.
پرونده جاسوس ها هنوز باز است؛ سه پرسپولیسی در مظان اتهامبه گزارش خبرداغ ، مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال پیدا کردن جاسوس هستند. در حالی که اکثر مدیران سابق باشگاه پرسپولیس در طول مدت زمان حضورشان در این باشگاه به دنبال جاسوس می گردند، مدیران جدید نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

 

بعد از اینکه ماجرای درگیری مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده با مدیران باشگاه پرسپولیس در شب بازی پرسپولیس – صنعت نفت در هتل محل اقامت سرخپوشان به بیرون درز کرد، بعضی از مسئولان باشگاه درصدد پیدا کردن جاسوس ها برآمدند.

 

بعد از گذشت مدتی مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که جاسوس های موردنظر شناسایی شده اند و قرار است که به زودی با آنها برخورد شود. درست در همین روزها بود که پرسپولیس به اردوی دوبی رفت و یکی از اعضای این تیم به رغم سابقه و تجربه زیادش از سفر به دوبی بازماند.

 

البته این پایان ماجرا نبود چون منابع خبری اعلام کردند که جدا از فرد مورد نظر دو عضو دیگر باشگاه پرسپولیس نیز قرار بوده که از لیست مسافران دوبی خط بخورند، اما با وساطت و اصرار علی اکبر طاهری این دو همراه پرسپولیس به دوبی رفتند تا ماجرای جاسوس های این باشگاه به سوژه رسانه ها تبدیل نشود.

 

هر چند که طاهری تلاش زیادی کرد تا پرونده جاسوس های باشگاهش رسانه ای نشود اما شنیده ها حکایت از آن دارد که اگر اتفاق خاصی در باشگاه پرسپولیس رخ ندهد، دو یا سه عضو پرسپولیس در آینده ای نزدیک از این باشگاه اخراج خواهند شد.

 

در کنار تمام این گمانه زنی ها این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که در مورد سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز حرف و حدیث های زیادی وجود دارد و هر روز می شنویم که احتمال دارد شخص دیگری به جای طاهری به عنوان مدیرعامل و سکان دار این باشگاه معرفی شود.


جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: