کد خبر: ۶۹۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۴۷۸
ارتش سوریه روز یکشنبه ضمن باز پس گیری محله جبل بدرو در بخش شرقی شهر حلب از تروریست ها، این منطقه را از عناصر وابسته به گروه های تکفیری پاکسازی کرد.
محله جبل بدرو در حلب سوریه آزاد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ،  منابع نظامی از پاکسازی کامل محله جبل بدرو در بخش شرقی شهر حلب از سوی ارتش سوریه و نیروهای مقاومت خبر می دهند.

ارتش سوریه پیش از این نیز محله هنانو را در این منطقه از وجود تروریست ها پاکسازی کرده بود.
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با این پیروزی، فقط یک گام دیگر تا تقسیم محله های شرقی حلب به دو بخش شمالی و جنوبی در پیش دارند و آن پاکسازی محله الصاخور است.
هم اکنون ارتش سوریه با فروپاشی خطوط دفاعی تروریست ها در این منطقه به سوی محله الصاخور در حرکت است.

ارتش سوریه از روز جمعه با هدف جداکردن بخش های شمالی و جنوبی محله های شرقی و محاصره شده این شهر، جبهه جدیدی را از محله مجتمع های مسکونی هنانو آغاز کرده بود.
در صورت پاکسازی محله الصاخور، محله های تحت تسلط تروریست ها در بخش شرقی حلب به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم و کار پاکسازی آن ها آسان تر می شود.

گروه های تروریستی در محله های شرقی حلب در محاصره ارتش سوریه قرار گرفته اند و روزانه با ده ها موشک و خمپاره، محله های غربی و امن این شهر را هدف قرار می دهند.
تروریست ها از خروج شهروندان سوری ساکن در مناطق شرق حلب جلوگیری و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: