کد خبر: ۶۹۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
تعداد بازدید: ۲۲۴
روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه با ارسال نامه‌ای به کریمی‌قدوسی که ادعایی را نسبت به نوبخت و طیب‌نیا مطرح کرده بود واکنش نشان داد.
واکنش روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور به اظهارات یک نماینده اصولگرابه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، متن نامه روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه به نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:  

باسمه تعالی

جناب آقای کریمی قدوسی

سلام علیکم؛

پیرو انتشار مطلبی به نقل از جنابعالی در رسانه‌های کشور با عنوان «رأی دیوان محاسبات انفصال از خدمت نوبخت و طیب‌نیا»، ضمن اشاره به تکذیب صریح این ادعا از سوی دادستان محترم دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی و با توجه به سبقه جناب‌عالی به عنوان فردی اصولگرا، انتظار دارد در اولین فرصت، نسبت به تکذیب این ادعا و یا انتشار مستندات خود، اقدام فرمایید.

بدیهی است، در غیر این صورت، این سازمان حق پیگیری قانونی و قضایی موضوع را در عالی‌ترین مراجع قضایی کشور، برای خود محفوظ می‌داند.

روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: