کد خبر: ۶۹۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
تعداد بازدید: ۲۲۰
سرپرست روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: مسمومیت با مونوکسیدکربن پنج نفر از اعضای یک خانواده را در خیابان عباسی تبریز روانه بیمارستان کرد.
نجات خانواده پنج نفره تبریزی از مرگ حتمی با مونوکسیدکربنبه گزارش خبرداغ،وحید شادی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: ساعت 23:50 شب گذشته طی تماس تلفنی یکی از اعضای  خانواده با مرکز اورژانس تبریز مبنی بر حالت سردرد و سرگیجه جمعی از اعضای خانواده، سریعاً سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی گفت: با اقدام به موقع و اقدامات پیش بیمارستانی لازم توسط کارشناسان اعزامی اورژانس،  وضعیت عمومی مسمومان  مساعد و جهت ادامه درمان به بیمارستان سینا انتقال یافتند.

وی افزود: علت مسمومیت نشت گاز از آبگرمکن گزارش شده است.

سرپرست روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان گفت: بهترین اقدام در موارد مسمومیت با مونوکسید کربن خارج کردن فرد یا افراد از محیط آلوده و تماس با اورژانس 115 است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: